DZC arkadaşım kuponu kullanmak için ücret ödemiyorsun yalnız faturalandırma seçeneginde zorunlu kredi kartı bilgisi istiyor o aşamayı geçtikten sonra kuponu girip 14 lira ödeme yaptıktan sonra sistem çalışmaya başlıyor. Ben yaptım kredi kartı harcamalarında öyle ödeme gözükmüyor yani bütün ödemeler kupondan. Saygılarımla..