Lugano'ya Avrupa kupası maçında ihtiyacımız olacak. Umarım o zamana kadar hazır olur. Özer'in de sakatlığının ciddi olmaması güzel çünkü sezon başında bir sakatlık geçirmişti ve halen platinle oynuyor diye biliyorum. Üstüne bu gelince ciddi olur sanmıştım