Öncelikle çok ama çok teşekkür ediyorum tamamen beynimdeki düşünceleri paylaştığın için. ve sonuna kadar destekliyorum.
İlk olarak belirttiğin yarışma süresi uzatılma konusunu bölüm mod'u @****** ya ilettim ancak kendisi beni ciddiye almadı sanırım ve herhangi bir geri dönüş yapmadı. Bu benim için bir kayıp değil, aksine moderatörlerin durumu ne kadar ciddiye aldığının göstergesidir ki duruma hiçbir müdahale yapmadılar. Demekki ciddiye almıyorlar. saldım çayıre mevlam kayıra.... Yarışma süresi 2 gün iken 5 gün oluyor. 5 gün iken 100 tl artırılıp 3-4 gün daha artırılıyor. para veriyorsunuz diye yarışmayı uzatma gibi bir hakkınız olduğunu zannetmiyorum. yarışma süresi bitince 1. yi seçmek zorundasınız. ve yemiş olduğunuz HAK lar içinde helallik alırsınız umarım. yoksa işiniz zor
2. olarak belirttiğin çalıntı logo konusuna gelince de şunları eklemek istiyorum; seninde belirttiğin gibi bizler o kadar emek harcayıp saatlerce düşünüp ortaya güzel işler çıkarmaya çalışırken birileri gelip copy/paste ile yarışmayı hiç haketmediği bir şekilde alıyor. Yarışmayı kazanan arkadaşa söylemek istediğim bir çift sözüm var. "Eğer zerre şeref var ise çalışmanı geri alırsın." bunu yapmaman bize bişe kaybettirmez. ama kendin için aynı şeyi söyleyemem.

Alıntı: Böyle bir ortamda tasarım yapmanın, yarışmalara katılmanın anlamlı olduğunu görmüyorum. Onca saatini bu yarışma için heba eden tasarımcı arkadaşlarıma üzülüyorum.

Evet çok doğru söylüyorsun. yarışmalar için kendimizi yıpratmayalım. nede olsa kopyala yapıştır var dimi


Bu son zamanlarda üstüste yaşanan bu olaylar her geçen gün bölümün kalitesini düşürmektedir. yöneticilerin yaptığı tek şey İZLEMEK, İZLEMEK, İZLEMEK...
saygılarımla...