Bir kişiye adminlik verdiğinde hemen full yetkili admin olmuyor zaten. Süper moderatör ile aralarında pek bir fark olmuyor. Adminlik verdikten sonra yönlenen sayfada yukarıda kırmızı ile "yönetici ayarlarını düzenle" kısmı çıkıyor.

Oradan istediğin yetkiyi evet seçeneğini seçerek verebilirsin. Bunu yapabilmeniz için kullanıcı numaranızı config.php dosyasında "super administrators" kısmında iki tırnağın arasına eklemen gerekir. Yani kullanıcı numaran bir ise şu şekilde olmalı ; "1"