Bir kişiye adminlik verdiğinde hemen full yetkili admin olmuyor zaten. Süper moderatör ile aralarında pek bir fark olmuyor. Adminlik verdikten sonra yönlenen sayfada yukarıda kırmızı ile "
yönetici ayarlarını düzenle" kısmı çıkıyor.
Oradan istediğin yetkiyi evet seçeneğini seçerek verebilirsin.

Bunu yapabilmeniz için kullanıcı numaranızı config.php dosyasında "
super administrators" kısmında iki tırnağın arasına eklemen gerekir. Yani kullanıcı numaran bir ise şu şekilde olmalı ; "1"