insanların ödemiş olduğu ücreti hice sayıp bir şey yapmaya calısan kişilerden nefret ediyorum. Sonucta Sana Ödenmiş paranı zamanında almışsın sende bunun hakkını vereceksin. Telefonun fişini cekmişlerki açan bile yok. heralde bir acayım arayan varmı diye baktıklarında telefon dııt dıtt hemen meşgule alıp kaçıyorlar. Erkekce cık kardeşim burdayım de nasıl profesyonel hosting işi yapıyorsunuz