gecen 2 tane kız arkadaşa yedirdim sorma gitsin böyle bi korku yok msn loglarını koyayım aşşa

bu meltem diye bir arkadaş
Alıntı
(23:23) fer: aç sayfayı
(23:23) fer: şarkı başlıcak
(23:23) meltem: allah belanı
(23:23) fer: sesi aç
(23:23) fer: biraz az ses
(23:23) meltem: manyak mısın
(23:23) meltem: ödum patladı
(23:23) fer: korktunm
(23:23) fer:
(23:23) fer:
(23:24) meltem: alacagın olsun
(23:24) fer:
(23:24) meltem: pesssss
(23:24) fer: çok korktunmu
(23:24) meltem: evet yaa
(23:24) meltem: sesı acıktı
(23:24) fer:
(23:24) fer:
(23:24) fer: :
(23:25) meltem: musrefe de yolladım haha
(23:25) fer:
(23:25) fer: muhahahahah
(23:26) meltem: ~~~ µÜs€rr€f~~~:
saf
ödüm paqtladı
(23:27) fer: kmıahahahahdas
(23:27) fer: fpdssgdslfgld,fgldlgdf
(23:27) fer: dfgilkdfgkdfigkdfigkdfikidfg
(23:27) fer: hahahahaha
buda duygu

Alıntı
(23:16) fer: terbiyesiz olmam
(23:16) fer: bişy değştirmez
(23:17) fer: ya şu şarkıyı bi dinlesene
(23:17) fer: http://r10sebastiyan.blogspot.com
(23:18) DuYGu: ok
(23:18) DuYGu: bekle
(23:18) fer: ok
(23:19) DuYGu: nasıl dinlicem yaw
(23:19) DuYGu: ?
(23:19) fer: dur
(23:19) fer: yanlış vrdim
(23:19) fer: şarkıyı verim direk
(23:19) fer: http://www.qxt.net.ms/?t=5&p=http://...n.blogspot.com
(23:19) fer: işte
(23:20) DuYGu: allaahhh cezanı vermesiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
(23:20) DuYGu: manyakkkkkkkkkkkkkkkkk
(23:21) fer: intikam
(23:22) DuYGu: küstüm
(23:23) fer: alala
(23:23) fer:
(23:23) fer: neden
(23:23) fer: cnm
(23:23) DuYGu: uyuz