Arkadaşlar bir firma sitesi yaptınız. Diyelim ki firmamızın adı da ALPERNAKLİYAT. şimdi alper.......com ve www.alper.....com Bu ikisi arasında bence büyük fark var. Bizim kullanıcımız her ne kadar domaine bakmasa da orada www. bulunması psikolojik açıdan etki ediyor diye düşünüyorum zira biz alışmışız her şeyin başına www. koymaya.

Diğer bir unsur ise www. koymanın fayda etmeyeceği subdomainler. Bana göre biçim açısından rezil duruyor. Subdomainlere kullanmıyorum ben fakat ana domainlere kullanıyorum çünkü eskiden gelen bir psikoloji. Ne zaman www. olmayan siteye girsem bir rezillikle karşılaşırdım.