kendini bilen zaten bunu yapıyor abi.. ben uzun zamandır böyle yapiyorum, hatta yarışma konusu kirlenmesin diye kazanan kişilere tebriğimi +rep olarak veriyorum

(al buda benim ödülüm sana


der gibi)
Bende bu fikir nerden geldi diyordum aklıma doğru eub, sen beni tebrik etmiştin rep ile hoşuma gitmişti ordan aklımda kalmış