eub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendini bilen zaten bunu yapıyor abi.. ben uzun zamandır böyle yapiyorum, hatta yarışma konusu kirlenmesin diye kazanan kişilere tebriğimi +rep olarak veriyorum (al buda benim ödülüm sana der gibi)
Bende bu fikir nerden geldi diyordum aklıma doğru eub, sen beni tebrik etmiştin rep ile hoşuma gitmişti ordan aklımda kalmış