Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yarışma sonuçlandıktan sonra yorum yapma fikri daha mantıklı olabilir. Fakat tamamen yorumu kısıtlamak çok saçma. Burada yarışma sahibinin bunu özellikle belirtmesi gerektiğini düşünüyorum. Bazı yarışma sahipleri arkadaşlar "gelen çalışmalarla ilgili yorum yaparsanız sevinirim" gibi açıklamalar yapıyorlar.
Konuyu açanlar, "lütfen sadece çalışmalar gönderilsin, yorum istemiyorum" derse kimse yorum yapmaz zaten.