çok haklısın bu konuda. yarışmalarda begendim hoşuma giden çalışmalara yorumlarımı esirgemiyorum ama işin bu kısmını hiç düşünmemiştim. yorumlarım her nekadar doğal olsada yarışma sahinini etkileyebilir. daha dikkatli olmak lazım. Yasakdan ziayede biz kendimiz anlaşabilsek cok daha iyi olur. Her önümüze cıkan sorunu yasaklayarak çözmemeliyiz. biraz toplum olmayı aile olmayı öğrenip kendi aramıza çözsek daha iyi olur gibi geliyor bana.