En basit aklıma gelen çözüm, madem beğendin yarışmaya atılan tasarımı +rep ver ve beğendiğini belirt
kendini bilen zaten bunu yapıyor abi.. ben uzun zamandır böyle yapiyorum, hatta yarışma konusu kirlenmesin diye kazanan kişilere tebriğimi +rep olarak veriyorum

(al buda benim ödülüm sana


der gibi)