SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar; Hocam bot'la bu içerik girmeyi yaptırsanız daha sağlıklı olmaz mı ?
Veriler bot aracılığıyla çekilirse kaynak her kategoriye belli 1 siteden olur karıştırmamk için.O da içerik çeşitliliği açısından kötü olurdu.Gerçek internet editörü forumda oldukça az sayıda.Genelde "Post+ÇU" denilen bireyler var.Umarım aradığınızı bulursunuz.