Şahsi fikrim erkeklere pek yakışmıyor. Sürmeyi bayanlar çekerse daha hoş olur. Lakin çekenlere de sen erkek değilsin gözüyle bakmamak lazım. İnsanları dış görünüşleriyle yargılamak sadece bu zamanda değil hiç bir zaman doğru değildir