Yo mesela benim mesajımı degerlendirdiğinize dair bir ibare goremıyorum "Ozel Mesajlar" bölümümde. Kendi kendinize degerlendirip geri donus yapmıyorsanız tabi oda sizin bileceginiz birsey. Neyse.