Arkadaşlar, yazıyı okudunuz mu? Makale geçiyor mu konunun içinde? İnternet editörü kavramını bilmeyenleriniz olur diye detaylı açıkladım. Lütfen ona göre cevap veriniz. System XL çağkan arkadaşının yazdığı gibi bana özelden gönderirsen olumlu olumsuz dönüş yaparım.
Daha işe başvurmaya bile emek vermeden, emek vermeni geçtim ne istediğimi bile anlamadan kendin bir mesaj yazmışsın. Lütfen benim emek vererek yazdığım mesajı bir daha oku.
İşi anlamadan, işi nasıl yapmayı düşünüyorsun bu fikirle merak ediyorum.
Kusura bakma biraz sert oldu ama dikkat edersen çağkana bir şey yazmadım emek vermiş yazmış konuyu anlamış. Özelden istememe rağmen buraya bile koymuş. Konuyu okumadan makale yazımı diyorsun

Ben o kadar emek verip yazmışım, neden sen emek vermiyorsun bana cevap yazarken. Dediğim gibi çağkan arkadaşının yazdığı gibi bir içerikle bana dönersen sevinirim.