Merhaba, geçen hafta msn den gelen bir virüs nedeniyle pc'ye format atmak durumunda kaldım. Formattan sonra aynı şifre ile programı açamadım. Donanıma göre şifre oluşturup formattan sonra aynı şifreyi kullanabilmek mümkün müdür. Msn deki arkadaşa virüs bulaşmış gönderdiği dosyadan haberi yokmuş. Ben de Msn pek kullanmam, tecrübesizliğime geldi. Yeni şifre konusunda yardımınızı rica ederim.