arkadası gıttı suan yanıan ıyı bıseyı yok sadece aglıyo dıyolar bende telefonda kendınde tutmaya calısıyorum aılesı yanında yok adresınıde tam bılmıyorum baska bı yol yokmu
Burda Soylediğin Gibi Arkadaşı Yanından Ayrılmasın. ve Sende Ara Polis i mevzuyu anlat. Sonra Bol Bol Dua Et. ve Kızı Sakın Arama. Yoksa Daha Feci Olabilir.