Mutlumusunuz peki?

Konuyu bastan sona okudum, resmen bir birinizle sidik yarıştırmaktan ve hava atmaktan baska yaptıgınız birsey yok.

Adam bir soru sormuş bilmediği için, bir kaç kişide bildiğini soylemiş. Yanlış bildiklerini bu şekilde dallandırıp budaklandırmanın ve dalga geçmenin bir anlamı yok diye düşünüyorum. Çıkarsınız efendi gibi "Yanlıs biliyorsunuz, bu bu sekilde de olur, al kardesım senın sorunun cevabıda bu" dersiniz olur biter. Herkeste sizi takdir eder.Cocuk gibi "Ben yaptım ben yaptım. Sende güya codersin hehehehe" edasıyla davranmanız cok yanlıs bence.

Birsey biliyorsanız, adam gibi anlatın herkes bilsin!

(Not: Kimseye -Rep vermedim. Ama -Rep verecek olan varsa buyursun verebilir.)