Nasil Başlamaz Arkadaşlar $123 boyle kullanamıyorsun diye rakamla başlayamaz anlamına mı geliyor. Değişken tanımlamanın ve değişken basmanın
bir sürü farklı yontemi var.
$rakam=123;
$$rakam="yeni deger";
şuan 123 değişkenninin değeri yeni deger oldu
echo $$rakam;
get_defined_vars();
print_r içine yazarsan
$123=yeni deger
diye gorursunuz. ayrıca
$dizi=array('123'=>'deger');
extract($dizi);
derseniz $123 tanımlanmış olur deger olarak.Hayırlı Günler. (: