Nasil Başlamaz Arkadaşlar $123 boyle kullanamıyorsun diye rakamla başlayamaz anlamına mı geliyor. Değişken tanımlamanın ve değişken basmanın
bir sürü farklı yontemi var.

$rakam=123;
$$rakam="yeni deger";

şuan 123 değişkenninin değeri yeni deger oldu  
echo $$rakam;

get_defined_vars();
print_r  içine yazarsan
$123=yeni deger

diye gorursunuz. ayrıca

$dizi=array('123'=>'deger');
extract($dizi);

derseniz $123 tanımlanmış olur deger olarak.
Hayırlı Günler. (: