Merhabalar.
Turccomhosttan 1 ay öncesinde hosting aldım.
2 hafta sonra sistem kapandı.. Sorunum şu:
Kullanmıs olduğum bir scriptteki şu özelliği bir türlü açamıyorlar
Resim yükleme özelliğini kullanabilmek için sunucunuzda AspJpeg ve AspUpload bileşenleri bulunmalıdır.
O kadar zor bir olaymıdır anlamış değilim.
Aradım görüştüğümde sistemlerini devir almışlar.. arkadaşlarımız çalışıyorlar vs vs. adamı başından atıyorlar.
1 hafta sonrasında tekrar aradım. telefon calıyor mesgule ceviriyorlar.
Mail yolluyoruz cevap veren yok.. Mailler bekletiliyormus 1 haftadan beri ne beklemek ise anlamadım hala..
yani ben memnun değilim.. Kimsenin ekmeği ile oynamak istemem ama böyle müşteri memnuniyeti olmaz. Paramız ile rezil oluyoruz.