Merhabalar.
Turccomhosttan 1 ay öncesinde hosting aldım.
2 hafta sonra sistem kapandı.. Sorunum şu:

Kullanmıs olduğum bir scriptteki şu özelliği bir türlü açamıyorlar

Resim yükleme özelliğini kullanabilmek için sunucunuzda AspJpeg ve AspUpload bileşenleri bulunmalıdır.

O kadar zor bir olaymıdır anlamış değilim.

Aradım görüştüğümde sistemlerini devir almışlar.. arkadaşlarımız çalışıyorlar vs vs. adamı başından atıyorlar.

1 hafta sonrasında tekrar aradım. telefon calıyor mesgule ceviriyorlar.

Mail yolluyoruz cevap veren yok.. Mailler bekletiliyormus 1 haftadan beri ne beklemek ise anlamadım hala..

yani ben memnun değilim.. Kimsenin ekmeği ile oynamak istemem ama böyle müşteri memnuniyeti olmaz. Paramız ile rezil oluyoruz.