Yaptığı doğru veya yanlış ama densizliğin daniskası.Onu yazmak emrecakilciya gelene kadar kaç kişi var forumda .Aramızda çoğu kişiyi anlayabilecek , hatta gülebilecek çok kişi var , fazla kibir zarar...Ha ayrıca bu konu altında da kendi çaplarında laf koymaya çalışıyor millet size gelene kadar cevap verecek çok kişi var be kardeşim ben yazmaya çekiniyorum kelimeleri özenle seçmeye çalışıyorum , adamlar konularda ağızlarına gelen ilk şeyi söylüyorlar.