Her ay düzenli bağış yaptığım kurumlardan birisidir, kendi parasını kazanan herkesin de bir miktar bağış yapmasını öneririm. Sadece kendi iyiliğimiz değil, iyi olma imkanı olup da iyi hissedemeyenlere devam için...