Konu
Alexada 25m'in Üzerine düştüm..
06-02-2010, 03:06:57
#5
RebelFa1con
Hmm. Fake hit'in şişrme oldugunu ve bi süre geçtikten sonra düşeceğini, Ban'a kadar gideceğini duymuştum. O yuzden o tür işlere bulaşmak istemedim
Organik hit dediğin botumsu sistemler sayesınde 10.000 Hit = 10$ tarzı dediğin sistem ise, Onlardada ban riski yüksekmiş
ne yapsam olmuyor
Cs server girişine koymuştum. Histat counter 2500'ü gördü fakat alexada 1 gıdım oynama olmadı