Oraya saçma konular açılması seninde saçma bir konu ile ku vak vak yazmana sebep olamaz.Ben seni tebrik etmiyorum aksine kınıyorum.İnsanlar bir yerden aşağıya doğru atlasalar sende protesto amaçlı peşlerinden mi atlarsın acaba ?.

Buradan tebrik gönderen arkadaşlarada bravo.