Bazen tepkini göstermek için farklı bi yol seçersin , Emre'yi iyi tanırım.Son zamanlar protos78'in de dediği gibi kendisiyle çelişen , saçma sapan adamlar yazıp duruyor.Bence çok yerinde ve güzel bir tepki olmuş
Cesaretinden dolayı ben de kutluyorum.