Hocam,
Bu durum gayet normal. Google hayir kurumu degil. Gucu eline gecirince tabiki somurecek. Aylardir para yapan sitelerinizde
google analytics kullanmayin, diyoruz. ELinizdeki hicbir datayi google'a vermeyin. Cunku acisi cok fena cikacak.
2-3 sene sonra yeni acilan sitelere ilk 5-6 ay hic hit gondermemeye baslayacak. Vereceksin parayi adwordse guzel guzel, ondan sonra hit gelmeye baslayacak. Bunlar daha guzel gunler, hafif yagmurlu ilkbahar gunleri. Ileride firtinalarda olacak.

Kis gelecek.
+1
Her kelimenize katılıyorum, google dan gelen hite bagımlı her site bunu yaşayacak kanaatindeyim. Herkes farklı hit kaynaklarına şimdiden yonelmeli , Google in "Bilgi Güçtür" felsefesine temelden baglı bir yapılanma oldugunu unutmayalım.