Ben Emreyi taniyorum. Iyi cocuktur. Hesabinin calindiginida pek sanmiyorum. Cesaretinden dolayida kendisini tebrik ediyorum. Cunku mesajlari attigi forum bolumu tam anlamiyla ku vak vak olmus durumda. Mesaji attigi bolumde kalite sifirin altinda. Acil biseyler yapilmasi gerekiyor. Cunku orasi ogleden sonra yayinlanan kadin programlarindan beter durumda. Sallayan sallayana... Oncedende millet iskembeden salliyordu, ama simdi butun cemaat iskembeden salliyor. Emrede ku vak vak kuyrugum nerede diyerek bence o bolumun son 3 aydaki en guzel postunu atmis. Tebrik ederim. Basarilarinin devamini dilerim.