evet bu son alışverişim olucak sanırım (giyim üzerine)
g.g paranı bırakmıyor, şuanda param havuz hesapta onay vermem gerekiyor satıcıya gitmesi için onay zamanını uzattırdım eğer adam telefonunu açmaz yada mesajlarıma cevap vermez ise param geri gelicek botlarda bende kalıcak, cevap verirse botları göndermem gerekiyor.
GG söyle cöz orjinal sattı taklit çıktı bana başka ülke malı söylüyor üreticiye eposta ile sordum öyle bir logoları olmadığını söylediler filan yap.
Ben geçen 5800 lazımdı yatırdık parayı k.kartıı ile tek çekim nasıl olsa sonra kopya ime oldugunu biliyordum satıcıdan dedim kopya satmıs kargoda aras ı sectim dekont vermiyor dedim almadım kanunen ben bu ürünü dedim kamarada net değil ime cozmeye calıscam adamlar söyle dedi ürün onayını durduruyor sonra cumartesi idi geldi zaman salı günü kargoladım para perşembe günü kart a geri yattı 14 gibi.