salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
taklit maldır. keşke bir çarşıya inip reelden alsaydın. internet ortamında kazık daha çoktur. mesela sen bu ürünü adama göndermek istesen ya paranı geriye alamazsın ya da botları kaybedersin. reelden alışveriş yapmak her zaman daha iyidir
evet bu son alışverişim olucak sanırım (giyim üzerine)

g.g paranı bırakmıyor, şuanda param havuz hesapta onay vermem gerekiyor satıcıya gitmesi için onay zamanını uzattırdım eğer adam telefonunu açmaz yada mesajlarıma cevap vermez ise param geri gelicek botlarda bende kalıcak, cevap verirse botları göndermem gerekiyor.