taklit maldır. keşke bir çarşıya inip reelden alsaydın. internet ortamında kazık daha çoktur. mesela sen bu ürünü adama göndermek istesen ya paranı geriye alamazsın ya da botları kaybedersin. reelden alışveriş yapmak her zaman daha iyidir