Bugün adsense hesabıma girdiğimde inanılmaz bir görüntü ile karşılaştım.Sağolsun arkadaşın biri beni banlattırmaya çalışmış galiba baya bir tıklamış.Eline ne geçiyor bunu anlasam ona hak vereceğim ama eline birşey geçmiyor sırf egosunu tatmin etmek için beni banlattırmak istedi.

Böyle şerefsizler çok piyasada.İnanın sitemin hiti 20'yi geçmez şu sıralar günlük tıklasa tıklasa 1 kişi tıklar reklama

Sayfa to oranı fırlamış.İnş banlanmayız


Sayfa gösterimleri Tıklamalar Sayfa TO Sayfa eBGBM Tahmini kazançlar

36 74 205,56% 0,00 $ 0,00 $

Google'a mail atmam gerekir mi sizce?