Site hizli nickli Üstad'a satılmıştır. Sağolsun hızır gibi yetişti.
Ödeme sorunsuz bir şekilde (trink) hesaba geçti, domain taşımada bir kaç küçük sorunla karşılaştık fakat anlayışı ile o sorunları da hallettik. Bu tür aksaklıklar için tekrardan özür diliyorum kendisinden.
Anlayışı, ilgisi, olgunluğu ve saygınlığı için kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır.
Hayrlı olsun..