Site hizli nickli Üstad'a satılmıştır. Sağolsun hızır gibi yetişti.

Ödeme sorunsuz bir şekilde (trink) hesaba geçti, domain taşımada bir kaç küçük sorunla karşılaştık fakat anlayışı ile o sorunları da hallettik. Bu tür aksaklıklar için tekrardan özür diliyorum kendisinden.

Anlayışı, ilgisi, olgunluğu ve saygınlığı için kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır.

Hayrlı olsun..