AdWords Panelinde Şu Yazıyor:
Ödeme Kabul Edildi: Çevrim-içi kampanya etkinliği - 14TL
Diğer yerde ise durum şöyle:

bkz.
http://img297.imageshack.us/img297/7429/28794119.jpg
Google'dan gelen Mail:
Merhaba,
Bu , 05.Şub.2010 tarihinde TRY14,00 tutarındaki ödemenizi aldığımızı
onaylamak içindir. Bu miktar şimdi Google AdWords hesabınıza geçirilir.
Google AdWords aracýlýðýyla reklam verdiðiniz için teþekkür ederiz.
Size mevcut en etkili reklamcılığı sunmayı amaçlıyoruz.
Saygılarımızla,
Google AdWords Ekibi
Hâla bekleyen ödeme var diyor.Ben ne zaman reklam vereceğim?