İsminizi pek duymadım ama devir işlerinde çok üzülüyorum hakkınızda hayırlısı olsun.
evet hayırlısı ne ise o olsun
devir konuları gördükçe çok üzülüyorum hakkınızda hayırlısı olur inşallah
amin
hocam nasıl devredicez sitemizi ne yapmamız gerekiyor bizim ?
devir işlemleri yapıldı siteler esrsys.com devir edildi sadece dns sorun var bu akşam sitelerin online olması gerekiyor
3 gündür bekliyorum hocam siteler hala açılmadı ESRSYS den bildirim mesajı bekliyorum fakat onada ulasamıyorum birileri Bilgilendirse iyi olacak .. iyi çalışmalar kolay gelsin.
evet haklısınız kadir bey esrsys dns sorunu var yani sorun devir ettiğim müşterilerin sunucuda dns sorunu bu akşam çözülmesi lazım
bu kesintilerden dolayı tüm müşterilerimizden özür dileriz