kazoo_44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok yanlış bir seçim ben face kullanmam kullanmakta zorunda değilim bu durumda yenilikleri takip edemeyecem demektir.
Yenilikler sadece facebook üzerinden verilmeyecek bu konu üzerinden
ve resmi web sitesinden duyurulmaya devam edecek bu sadece
bir alternatif.

Saygılarımızla
ZED Yazılım