Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sene 2010 Hangi devirde yaşıyoruz agp'ye vereceğim parayla anakart alırım
http://www.exa.com.tr/shop/advancedp...1#urunFiltresi

gibi hala agp ekran kartları satılıyor ve eski sisteme sahip arkadaşlarımız var. İsteyen gider yeni anakart alır baştan kurar sistemini isteyen agp ekran kartı alır idare eder. Arkadaşında sisteminin eski oldugunu tahmin ediyorum bu yüzden AGP olabilir.