yani site belirtmiyoruz diyorsun. ozaman çok iyi. bunun üyelik şartlarını tam bi çevirtsem iyi olacak. Eğer temaları hangi sitelerde kullancağımı belirmiyorsam çok iyi. Ancak başkallarına verme durumun nasıl önüne geçecekler o zaman?