Arkadaşlar bende şuan denedim ama olmadı. Ethernet girişine kablo çektim ve bagladım birde modem girişi var orayada bir kablo çekmem gerekiyormu...
Ethernet baglantısı taktım reset attım ama eror yazıyor.
D-smart internet ayarları nasıl yapabilirim..