Arkadaşlar bende şuan denedim ama olmadı. Ethernet girişine kablo çektim ve bagladım birde modem girişi var orayada bir kablo çekmem gerekiyormu...

Ethernet baglantısı taktım reset attım ama eror yazıyor.

D-smart internet ayarları nasıl yapabilirim..