ya ne güzel heyecanlandım birden

piyano ile çaldıgını demiyoruz arkadaaaşım bunu herkes biliyor
piyanodan sonra ki çaldıgı şarkı (kanun ile) hani şu dizine koyup 30 40 telle çaldıgı alet var ya, onunla çaldıgı şarkıyı soruyorum
ismail yk'nın kendi şarkısı çıkacak diye korkuyorum

umarım öyle degildir