merhaba arkadaşlar, öncelikle ismail yk abimizden özür dileyerek konuya başlamak istiyorum, kabul edelim ki bu video hepimize kapak oldu

herneyse sormak istedigim şey bu adamın kanun (piyanodan sonra çaldıgı) ile çaldıgı şarkıyı bilen var mı ?
kime sorsam dilimin ucunda çıkaramadım diyor



http://www.youtube.com/watch?v=9GkXospoSO0