Co$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yönetimdeki arkadaşı kim bildiğin birşey varsa söylersen olayın aydınlamasına yardımcı olabilirim.
Tahmin ediyorum ama hiçbir yetkilinin günahını almak istemiyorum kimse madur olmasın yeter artık Okan'da gelince versin herkesin hakkını açtırsın siteleri herkes yedeğini mi alır hizmet almaya devam mı eder kendi seçer bu konu hakkıda daha fazla konuşma istemiyorum lütfen ..