Konu
Vbseo kurulu forum için cache?
03-02-2010, 10:57:02
#5
gtr
jackal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
xcache kullanıyorum 8 forudma gayet ıyı
8'inde de vbseo kurulu mu, benim kuracağım forum sayısı da bir hayli fazla ondan sıkıntı olmasın diye soruyorum?