jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xcache kullanıyorum 8 forudma gayet ıyı
8'inde de vbseo kurulu mu, benim kuracağım forum sayısı da bir hayli fazla ondan sıkıntı olmasın diye soruyorum?