sorun çözülmüştür arkadaşlar..
şöyle ;
ilk olarak iis'ten asp.net'i versiyonu 2.x çektim ve daha sonra default documents e default.aspx yada sizin default dosyanız neyse onu ekliyorsunuz.Eğer ki çalışmayı visual studio'da F5 ile derlediyseniz : serverda şu kodu çalıştırın.
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\aspnet_regiis.exe -I