SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında tutki batınca bütün o hesaplardaki domainler düşse ne güzel olur
Bu mesajıma -rep veren cahiliyete sesleniyorum "yavrucum yarın yanıma gel sana şeker vereyim"