2. montajında kafa büyük olmuş o resime göre ayrıca çok yan bakmış (montaj olduğu çok belli oluyor) yaşın daha erken yapamıyorum gibi şeylere kapılma zamanla ilerletirsin ama photoshop işi uğraş ve sabır ister programı kapatma sürekli bir şeyler çiz karala
Şimdi nasıl olmuş? Sağ kulağımın koltuk kısmı yapamadım onu nasıl halledebilirm yardımcı olursanız sevinirim