İstatistik tutmayalımmı diyorsun açılana kadar ? R10 diyelimki 3 aylığına molaya girdi kapandı. Webmasterlar yatıp uyusunmu ? Bu gibi oldu sizinki Açıldığında tabi döneriz hocam ama istatistiksiz de olmaz ki... Geçici geçiyoruz.. Kodları kapalıyken tutmanın sitemizi kastırmanında bi anlamı yok zaten..