Benim de $100 üzeri kazancım oldu fakat ödeme gelmedi. Ocak ayı sonuna doğru bekliyordum Şubat oldu hala gözüken birşey yok. Paranın kesildiğine dair bir bilgi de yok.

Bu konuda bir yerlere ulaşmalıyız arkadaşlar. İletişim kurabileceğimiz yer bilen var mı? Ciddi olarak ama Google Groups Adsense forumlarına yazmak istemiyorum, resmi iletişim olsun.