Arkadaşım ben de en son Kasım ayında ödeme aldım. Aralık ayında almam gereken ödeme (kasım ayı kazancım) gecikince IBAN kodundan dolayıdır diye düşündüm ve Ocak ayında yatar diye umarken bu ay sadece Aralık ayı kazancım yattı. Benim de içeride 130$ param kaldı. Bu sorunu nasıl çözebiliriz acaba?