arkadaşlar ben pek anlamıyorum adsense den ben ocak ayında ödeme bekliyordum ama gelmeyince şaşırdım ve burdaki yorumlara baktım bir çok kişinin kide gelmemiş acaba sorun aynı mı yoksa bendeki sorun farklımı yardımcı olursanız sevinirim