Konu
sayyac gittimi?
02-02-2010, 14:56:02
#25
utq_
boşverin arkadaşlar mahkemeyi artık yasaklanma, sansür kaldımı yaa? girmek isteyen her türlü girer.. hitleri saysın yeterki